Nieuwe maatschappelijke samenwerkingspartners

14 februari 2018

De groepen vrijwilligers die via ons maatschappelijke projecten doen matchen wij op plekken waar hulp het hardst nodig is. Wij werken daarom samen met zoveel mogelijk diverse maatschappelijke organisaties en initiatieven. Deze week hebben we kennis gemaakt met Stichting De Eethoek Almelo. Wat een passie en belangrijke functie heeft de gaarkeuken voor minderbedeelden in Almelo. Zij zijn ook blij met het aanbod van groepen vrijwilligers via Present. Die kunnen zij gebruiken bij de gaarkeuken, de Kleedhoek maar ook praktische hulp achter de voordeur.

Ook dagbestedingslocatie ‘De Klimop’ van Dimence mogen we toevoegen als nieuwe samenwerkingspartner. Onze groepen vrijwilligers kunnen daar een belangrijke bijdrage leveren aan het welzijn van hun cliënten. Maar nog leuker is dat ook hun cliënten de maatschappij veel te bieden hebben en zij die willen gaan inzetten via Stichting Present in #Almelo als groepen vrijwilligers.

Wij zien uit naar deze bijzondere samenwerkingen!