Leoni blijft plakken!

23 januari 2019
Leoni heeft in 2019 in het kader van de Maatschappelijke Diensttijd een traineeship gevolgd bij Present Almelo. Een mooie kans om een kijkje achter de schermen te nemen, werkervaring op te doen bij een sociaal maatschappelijk betrokken organisatie. Dat haar dit is bevallen, bleek al snel want na afronding van haar traineeship is Leoni blijven plakken bij Present Almelo.
Leoni zet zich nu vrijwillig in als beheerder content social media bij Present Almelo. We zijn erg blij met haar inzet en betrokkenheid.
Hieronder stelt Leoni zich graag even aan jullie voor:

“Hoi! Ik ben Leoni Selles en ik ben 19 jaar oud. Momenteel studeer ik Social Work op het Windesheim in Zwolle en in 2019 heb ik dus het traineeship gevolgd bij Stichting Present Almelo. Een super tijd om een kijkje te nemen achter de schermen bij deze stichting. Ik wil graag jongeren blijven inspireren om bijvoorbeeld mee te doen met een vrijwilligersproject! De studie Social Work ben ik gaan doen omdat ik het natuurlijk leuk vind om met mensen te werken. Ook vind ik het belangrijk dat we er voor onze medemens zijn. Om hier mijn werk van te kunnen maken lijkt mij fantastisch! Hierin hoop ik ook dat ik mijn geloof kan overbrengen!”