Present in de kerk

4 november 2019

Afgelopen zondag waren wij present tijdens de kerkdienst van de Vrije Baptisten Gemeente Ichtus. Een bijzondere kerkdienst waarbij de voorganger uitleg gaf uit de Bijbel. Op verschillende plekken in de Bijbel geeft God heel duidelijk aan dat Hij heel blij wordt van gelovigen die Hem aanbidden door recht te doen, armen bij te staan en om te zien – juist bij mensen die kwetsbaar zijn.

Tijdens de dienst mochten wij ook meer vertellen over de nood in Almelo en hoe mooi je via Present, present kunt ZIJN!

Na afloop van de dienst bleek er veel enthousiasme! Veel mensen hebben zich aangemeld, dus we kunnen mooie projecten gaan organiseren. Ook de collecteopbrengst is gedoneerd voor de projecten van Present! Zinvol en nodig, dus wij zijn dankbaar.

Een mooie wederzijdse verbinding tussen kerk, Present en de stad!

Ben jij lid van een kerk en denk je dat een samenwerking met Stichting Present Almelo ook leuk is voor jullie gemeente? Neem gerust contact met ons voor de mogelijkheden of lees hier alvast wat meer informatie over Kerken Present.

Hieronder een paar foto’s van onze stand. [sb-custom-gallery]