Teamsportfabriek sponsort shirts aan Present

13 juli 2020

Onze vaste (flex)vrijwilligers lopen er straks mooi bij tijdens onze projecten. Teamsportfabriek heeft voor ons shirts aangeschaft en deze bedrukt in Present huisstijl. Volledig gesponsord…

Teamsportfabriek vindt het bijzonder wat Stichting Present Almelo omzet aan projecten en de beweging die wij tot stand brengen. Zoveel vrijwilligers die helpen bij mensen in Almelo in nood, dat raakt ze. In het kader van maatschappelijke betrokkenheid hebben zij daarom deze shirts én de bedrukking volledig verzorgd en gesponsord.

Dank Teamsportfabriek voor jullie inzet en bijdrage. Present Almelo is hier ontzettend mee geholpen en onze vrijwilligers zijn blij met de nieuwe shirts.

Ken of ben jij ondernemer en zou jij ook bij willen dragen in natura? Neem contact met ons. We zijn erg geholpen en blij met sponsoring in natura. We bespreken graag de mogelijkheden met jou.