Twee nieuwe talenten bij Present

19 april 2021

Graag stellen wij aan jullie voor; twee nieuwe kernvrijwilligers in het team van Present Almelo; Harrie en Robért!

Harrie en Robért hebben allebei een talent voor fotografie en deze gaan ze inzetten bij Present Almelo als vrijwillige fotograaf. Wat een geluk! En wat zijn we daar blij mee. Harrie en Robért zitten allebei bij de Almelose fotoclub en hebben zin in de uitdaging om de veelzijdigheid van onze projecten met haar deelnemers en de mooie ontmoetingen die gebeuren tijdens de projecten op de gevoelige plaat vast te leggen.

Hieronder stellen ze zich graag aan jullie voor:

Robèrt Ratgers (boven) is 53 jaar en Harrie Perik (links) is 59 jaar en samen gaan we ons inzetten als fotograaf bij de mooie stichting Present. Wij maken deel uit van een groepje fotografen dat zondag super vroeg uit de veren gaat om mooie plaatjes te schieten.

Harrie is vroeger banketbakker geweest en Robért werkt als conciërge en ICT-er op een basisschool in Almelo. Daarnaast ben ik al ruim 40 jaar fanatiek badmintonner en begeleid ik al ruim 20 jaar de Wierdense jeugd bij badmintonclub Flits. We hebben er zin in om onze bijdrage te gaan leveren aan het vrijwilligerswerk dat Present doet en willen graag onze expertise hiervoor inzetten. Zoals je op de foto’s kunt zien is Harrie diegene die veel van lachen houdt, maar ook goed serieus kan zijn en ben ik degene die heel serieus kijkt, maar ook goed vrolijk kan zijn.

Welkom

Wij heten Harrie en Robért van harte welkom in het team van Stichting Present Almelo en we zien uit naar de mooie foto’s!