Uitslag Appeltje van Oranje

6 februari 2019

De hoofdprijs van het Appeltje van Oranje 2019 voor ons initiatief Flex Present ging helaas nét aan onze neus voorbij….

Van de 160 inzendingen was Stichting Present Almelo met de werkwijze voor Flex Present, samen met nog 40 andere landelijke initiatieven genomineerd. Na de stemronde (allemaal hartelijk dank voor het stemmen!) zijn we op de 27e plek beland. Echt een hele eer! Op de landelijke Finaledag van 24 januari jl. mochten we voor het publiek en de jury pitchen. Helaas zaten we niet tussen de 10 genomineerden.

Natuurlijk een beetje teleurgesteld, ambitieus zoals we zijn…… ?. Maar deze ervaring an sich, de (media) aandacht en support er omheen, een totaal onverwachtse mooie cheque ontvangen als waardering is ook onbetaalbaar! Dank aan het Oranje Fonds, vrijwilligers, netwerk, familie, vrienden, collega’s Present Nederland, bestuur, ambassadeurs en alle stemmers. Zonder jullie waren wij natuurlijk nooit zo ver gekomen!

En zoals één van onze groepenbegeleiders zei na het horen van deze uitslag: “de hoofdprijs was leuk geweest. Maar de waardering van de mensen waar iedereen Present is, dat is onbetaalbaar”.

En zo is het maar net!