Urenco diamanten partner van Present

6 februari 2020

Almelo, 6 februari 2020.

Met trots presenteren wij vandaag aan jullie de nieuwste diamanten partner van Present Almelo: Urenco Nederland bv.

Urenco is niet helemaal een onbekende voor ons. De afgelopen jaren hebben wij voor hun medewerkers al vele mooie maatschappelijke projecten in Almelo mogen organiseren. Op deze manier draagt Urenco Nederland lokaal en betrokken hun steentje bij aan mens en maatschappij.

De samenwerking van de afgelopen jaren was naar volle tevredenheid. Urenco Nederland heeft daarom met dit diamanten partnerschap opnieuw uitgesproken partner te willen zijn van Present Almelo voor de periode 2020 t/m 2023. Met het partnerschap maken zij het werk van Present in Almelo mogelijk.

Iedereen moet Present kunnen zijn

De visie van Stichting Present is om een beweging in Almelo op gang te brengen waarbij het vanzelfsprekend wordt om naar elkaar om te zien. Dit doen wij door op een laagdrempelige en moderne manier projecten te organiseren voor iedereen. Meedoen met onze projecten is gratis. Ook voor de hulpverleners en hulpontvangers die een beroep doen op Stichting Present. Onze projecten kosten echter wel geld. In deze kosten ben je als stichting afhankelijk van subsidies, fondsen, giften en bedrijven die sponsoren.

Als tegenprestatie in het partnerschap met bedrijven is het mogelijk dat Stichting Present impactvolle lokale maatschappelijke projecten voor hun medewerkers faciliteert en organiseert.

Wij danken Urenco Nederland voor het partnerschap en samen met de betrokken hulpverleners en hulpontvangers zien wij uit naar de mooie projecten die we de komende jaren mogen organiseren!