Wanted: nieuwe groepenbegeleiders

02-09-2019

In verband met een toenemend aantal groepen én hulpvragen (dus projecten 🙂 ) zijn wij voor het komende seizoen DRINGEND op zoek naar nieuwe ‘vrijwillige groepenbegeleiders’.

“Uitbreiding van ons team is op dit moment erg gewenst, want we krijgen met deze groei de planning met ons huidig team van toppers bijna niet meer rond”.

De functie is een vrijwilligersfunctie, maar het biedt je zoveel moois! Allereerst een zinvolle invulling van je (vrije) tijd, want door onze projecten worden de meest kwetsbare Almelo’ers geholpen. Almelo’ ers die te maken hebben met armoede, eenzaamheid of ziekte worden direct geholpen door onze groepen vrijwilligers. Jij gaat ze ontmoeten; de mensen die hulp nodig hebben én die hulp bieden. De projecten worden namelijk voorbereidt én begeleidt door onze  groepenbegeleiders.

De functie biedt je ook ervaring, verrijking door ontmoeting, een netwerk aan maatschappelijke organisaties en mensen, verantwoordelijkheid én zelfs een vrijwilligersvergoeding per kwartaal.

Voor jongeren die een tussenjaar hebben of werkervaring op willen doen binnen het sociaal domein dus ook een uitermate leuke geschikte functie. Wellicht te combineren met een traineeship die we ook kunnen aanbieden.

Kijk voor meer informatie op de vacaturepagina ‘vrijwillige groepenbegeleider’

Interesse of heb je vragen?

Neem gerust contact op met Irene Geerts, 06 – 83225881 / irene.geerts@presentalmelo.nl