Present ambassadeurs:

27 november 2017

Hierbij presenteren wij met grote trots de vijf ambassadeurs van Stichting Present Almelo.

In de afgelopen vijf jaar heeft Stichting Present in Almelo prachtige verbindingen gelegd tussen oud en jong, arm en rijk, ziek en gezond. Vanaf de start in 2012 tot nu (2017) hebben we op al bijna 500 plekken verschil gemaakt met groepen vrijwilligers. Onze projecten komen tot stand door samen te werken met maatschappelijke organisaties, kerken, bedrijven, woningcorporaties, gemeente, maar ook jij als burger.

Wij willen het werk van Present in Almelo blijven promoten, maar ook door verder professionaliseren. De inzet van onze groepen vrijwilligers en projecten moeten een bijdrage blijven leveren aan de beweging én het maken van verschil (impact). Ter ondersteuning hiervan hebben wij daarom vijf ambassadeurs gevonden die het werk van Present gaan promoten.

Onze ambassadeurs;

• vertegenwoordigen de verschillende aandachtsgebieden waar Present actief in is;
    • Burgemeester Arjen Gerritsen namens burgers, overheid en politiek;
    • De heer Erik Vuurboom – directeur ZorgAccent wijkverpleging namens het maatschappelijk veld;
    • Vicaris mgr. Woolderink namens de kerken;
    • De heer Ad Louter – directeur Urenco Nederland bv namens het bedrijfsleven;
    • De heer Peter van der Hout – directeur bestuurder Beter Wonen namens de woningcorporaties.
  • ondersteunen de missie en visie van Stichting Present in Almelo;
  • dragen Stichting Present, haar vrijwilligers en projecten een warm hart toe;
  • verbinden daarom hun naam én functie in het betreffende deelgebied aan Present Almelo.

Op deze manier kunnen andere en nieuwe organisaties en contacten zien dat onze activiteiten breed worden gedragen. En dat draagt weer bij aan een grotere naamsbekendheid en breder draagvlak van Present in Almelo.

Benieuwd naar de persoonlijke motivatie van elke ambassadeur? Klik dan hier