Welkom Afke als nieuwe flexer!

1 september 2020

We mogen een nieuwe flexer welkom heten bij Present Almelo. Onze nieuwste aanwinst is Afke Huldrike. Hieronder stelt ze zich graag aan jullie voor. Binnenkort draait ze al mee met haar eerste flexproject! Welkom Afke!

Heya!

Mijn naam is Afke Huldrike Hiemstra en ik ben 23 jaar oud. Ik ben een serieus iemand die toch ook een beetje gek is en grapjes maakt. Ik zit in het laatste jaar van de Pabo in Deventer. Ik houd erg van lezen, bakken, koken en met mijn huisdieren spelen. Ik heb een kat, een cavia en drie ratjes. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en mijn zus, mijn broer is op kamers in Leiden.

Ik heb mij aangemeld bij Stichting Present Almelo, omdat ik de laatste paar jaren veel collectes organiseer en loop. Dat is erg leuk, maar je hebt weinig contact met mensen. Het leek mij dus erg leuk om bij Present vrijwilligerswerk te doen, zo kan ik mensen helpen en hopelijk wat leuke nieuwe mensen ontmoeten.

Wij wensen Afke veel mooie projecten en vooral leuke en waardevolle ontmoetingen toe. We zien uit naar haar inzet en bijdrage binnen de flexpool.

Ook flexer worden?

Mochten jullie vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wat dan ook, kennen die ook open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk? Vertel ze over het flexwerk van Present Almelo! Het zou leuk zijn om nog meer nieuwe mensen welkom te heten en te inspireren om zich in te zetten voor iemand in nood. Via deze link kun je je aanmelden voor Flex Present.