Welkom Anas als flexer

15 april 2021

We mogen Anas welkom heten als nieuwe flexer bij Present Almelo. Anas woont sinds kort in Almelo en is druk bezig met integreren. Het doen van vrijwilligerswerk via Present Almelo is hier een belangrijk onderdeel van.

We stellen Anas graag aan jullie voor:

Ik ben Anas Najm, ben 27 jaar oud en afkomstig uit Syrie. Ik ben sinds november 2019 in Nederland. Ik heb mijn status in juli 2020 gekregen. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Mijn gezin verblijft nu nog in Syrie. We zijn in afwachting van gezinshereniging.

Ik wil graag samenwerken. Ik hou van mensen leren kennen en bovenal de taal beter leren spreken, schrijven en lezen. Ik ben blij dat ik in Nederland mag zijn en blijven. Ik hou van Almelo.

Ken of ben jij een nieuwe flexer?

Heb jij vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wie dan ook, die open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk in een groep(je)? Vertel ze over onze leuke flexpool! Of lijkt het jou leuk om je in te zetten voor mensen in nood?  Juist nu, zo nodig. Stuur deze link door of kom in contact met ons.