Welkom Anouck als flexer

10 juni 2021

We mogen een nieuwe flexer welkom heten in onze flexpool bij Present Almelo, en wel Anouck de Wilde!

Anouck is voor ons niet helemaal een onbekende. Ze is als trainee de afgelopen maanden betrokken geweest bij Present Almelo. Haar traineeship is inmiddels ten einde, maar ze gaat dus door als flexvrijwilliger! Superleuk! Anouck, van harte welkom in ons flexteam en we zien uit naar je verdere inzet en inbreng. Hieronder een kort persoonlijk stukje en een foto van Anouck in actie. Binnenkort zullen jullie haar live ontmoeten bij de flexprojecten.

Hoi allemaal, wat leuk om te mogen vertellen dat ik na mijn traineeship bij Present Almelo vanaf december 2020 t/m mei 2021 betrokken blijf bij Present als flexer. Tijdens mijn traineeship heb ik ook meegedraaid met een aantal projecten en dit vond ik zo leuk dat ik nu in mijn vrij tijd flexer wordt. Het doet mij goed om mensen te helpen en bij Present komt hulp vaak goed terecht. Ik zie uit naar het vervolg. Groetjes, Anouck.

Ken jij ook nieuwe flexers?

Heb jij vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wie dan ook, die open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk in een groep(je)? Vertel ze over onze leuke flexpool! Het blijft nodig (en natuurlijk leuk!) om nog meer mensen in te zetten voor stadsgenoten in nood. Klik op deze link voor meer info of stuur door.