Welkom Chiel als nieuwe flexer

4 mei 2020
Op gepaste wijze gaan we lekker door met bruggen slaan. We mogen dan ook een nieuwe flexer welkom heten bij Present Almelo. Super leuk en hier zijn we blij mee! Hieronder stellen wij hem graag aan jullie voor.
Een grotere flexgroep levert meer inzet, meer ontmoetingen én meer diversiteit in onze projecten op. Op dit moment is de diversiteit minder vanwege de coronacrisis en is het een wat gek begin voor onze nieuwe vrijwilligers, maar laten we vooral positief blijven en kijken naar wat we wel kunnen! Op deze manier zetten diverse flexers zich alsnog in via Present.

Onze nieuwste aanwinst is Chiel. Hieronder stelt hij zich graag kort aan jullie voor.

Mijn naam is Chiel. Ik ben 20 jaar oud. Ik werk als Teamleider bij de Albert Heijn op de Windmolenbroek in Almelo. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden wat te ondernemen, te puzzelen of naar de sportschool te gaan. Ik woon nog bij mijn ouders, mijn 3 oudere broers zijn de deur al uit. De reden dat ik present wil zijn is dat ik het fijn vind om actief bezig te zijn en ik merk en zie dat mensen heel gelukkig en dankbaar zijn voor de hulp die je kan geven op momenten dat ze dit zelf lastig vinden. Hierbij mijn verhaal en motivatie om dit dankbare werk te mogen doen!

Deel en/of word ook flexer

Mochten jullie vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wat dan ook, kennen die ook open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk? Vertel ze over het flexwerk van Present Almelo! Het zou leuk zijn om nog meer nieuwe mensen welkom te heten en te inspireren om zich in te zetten voor iemand in nood. Klik hier voor meer informatie over Flex Present.