Welkom Germa als flexer bij Present

14 november 2021

Germa gaat meedraaien in het flexteam van Present. Hieronder stelt ze zich aan jullie voor:

”Ik ben Germa Stockentree, ben 49 jaar en werkzaam bij Tactus verslavingszorg als ambulante hulpverlener. Door mijn werk ben ik in aanraking gekomen met Stichting Present. Mijn cliënt woonde op drie hoog in een appartementencomplex zonder lift, maar kon zonder hulp geen trap meer lopen. Zelf had hij geen netwerk en was dus afhankelijk van de hulpverlening. Om mijn cliënt weer zelfredzaam te maken en de regie over zijn eigen leven terug te geven was een verhuizing noodzakelijk. Helaas had mijn cliënt geen geld voor een verhuizing, maar ook niet de kracht om dit zelf te realiseren. Door een tip van mijn collega ben ik bij Stichting Present terecht gekomen. Op de dag van de verhuizing heb ik zelf gezien hoe elke vrijwilliger zich voor de 100% belangeloos inzette voor iemand die deze hulp hard nodig had. Ik ben gaan beseffen dat ik ook iets voor de maatschappij wil betekenen en dat Stichting Present mij hierbij kan helpen.”

Wij wensen Germa heel veel plezier bij Present!