Welkom Judith in het team

9 oktober 2020
Hierbij stellen wij graag aan jullie voor: onze nieuwste aanwinst in het team: Judith ter Maat!

Een kracht achter de schermen

Judith gaat Present Almelo vrijwillig ondersteunen met DTP werk; oftewel opmaak en grafische ondersteuning t.b.v. de media. In de promotie van ons werk maken we gebruik van diverse mediadragers. Denk aan flyers, kaarten, specifiek drukwerk voor een bepaalde actie, ons jaarverslag, logo’s, huisstijl, etc. In de opmaak en het vormgeven van deze middelen gaat Judith ons ondersteunen. Een kracht achter de schermen, maar zo nodig. We zijn daarom erg blij dat ze haar kwaliteiten vrijwillig wil inzetten voor ons werk!

Hieronder stelt Judith zich graag persoonlijk even voor:

Mijn naam is Judith ter Maat, 50 jaar, getrouwd en moeder van drie kinderen. Hoewel van oorsprong uit het westen, voel ik mij al jaren prima thuis in Almelo. In mijn winkel in de binnenstad kom ik veel  leuke, bijzondere, jonge of oudere, gekke of burgerlijke, stadse of boerse, rijke of arme Almeloërs tegen. Ieder met zijn of haar verhaal en achtergrond. Daar zijn ook vaak moeilijke of verdrietige verhalen bij. Voor een organisatie die juist die Almeloërs helpt zet ik me heel graag in. Laat mij alsjeblieft geen laminaatvloer leggen, dat komt niet goed… Met de grafische cursus die ik onlangs afrondde hoop ik achter de schermen in de communicatie  een bijdrage te kunnen leveren aan het prachtige werk dat Present in Almelo doet!

Welkom Judith!

en uiteraard wensen wij Judith veel plezier in ons team en succes in het werk van Present Almelo.