Welkom nieuwe flexer Egbert!

11 maart 2021

We mogen een nieuwe flexer welkom heten bij Present Almelo: Egbert van Rhee! Egbert, van harte welkom in ons flexteam en we hopen natuurlijk dat we je snel kunnen inzetten op één van onze projecten. Voorlopig nog in tweetallen, maar hopelijk binnenkort in wat grotere groepsformaties. We stellen Egbert ook graag aan jullie voor:

Mijn naam is Egbert, 43 jaar, getrouwd en drie kinderen. Ik ben predikant in mijn dagelijkse leven en heb een hart voor God en mensen. Elkaar helpen en dienen, ongeacht wie of wat je bent, is één van de kenmerken van het christelijke geloof. Ik zet me dus graag in!”

Ken of ben jij een nieuwe flexer?

Heb jij vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wie dan ook, die open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk in een groep(je)? Vertel ze over onze leuke flexpool! Of lijkt het jou leuk om je in te zetten voor mensen in nood?  Juist nu, zo nodig. Stuur deze link door of kom in contact met ons.