Welkom nieuwe flexer Lotte!

21 januari 2021

We mogen een nieuwe flexer welkom heten bij Present Almelo: Lotte Veldsink! Een bijzondere bevestiging van omdenken en gaan waar kan in een tijd waarin voor ons gevoel alles stil lijkt te staan. Lotte, van harte welkom in ons flexteam en we hopen natuurlijk dat we je snel kunnen inzetten op één van onze acties of na de huidige lockdown op onze groepsprojecten. We stellen Lotte ook graag aan jullie voor:

“Ik ben Lotte, 27 jaar oud en werk als Marketing Manager. Helaas net als vele anderen al een hele lange tijd vanuit huis aan het werk, waardoor je veel sociale contacten zowel op het werk als privé misloopt.

In mijn vrije tijd vind ik het erg gezellig om met vrienden af te spreken, wat tegenwoordig veelal bestaat uit spelletjes of puzzels met een drankje. Daarnaast vind ik het leuk om met de camera op pad te gaan, onlangs nog een dagje naar een vogelhut geweest. Ik ben een gezelschapsdier en sociaal aangelegd.

Ik ben met stichting present via mijn werk in aanraking gekomen, ik heb daarbij met een aantal collega’s geholpen bij een tuinproject. Dit was mij erg goed bevallen, hoe je iemand met iets kleins kunt helpen, dit is de reden geweest dat ik mij heb aangemeld bij stichting present. Groetjes, Lotte! “

Wij wensen Lotte veel mooie projecten en ontmoetingen toe en zien uit naar haar enthousiasme, aanwezigheid en inzet binnen de flexpool.

Ken of ben jij een nieuwe flexer?

Heb jij vrienden, buren, kennissen, broers, zussen, kerkgenoten of wie dan ook, die open staan voor incidenteel vrijwilligerswerk in een groep(je)? Vertel ze over onze leuke flexpool! Of lijkt het jou leuk om je in te zetten voor mensen in nood? Het blijft nodig (en natuurlijk leuk!) om nog meer mensen in te zetten voor stadsgenoten in nood. Juist nu…  Stuur deze link door of kom in contact met ons.