Welkom Ria als projectbegeleider

20 oktober 2020

Hierbij stellen wij graag aan jullie voor: onze nieuwste aanwinst in het projectbegeleidersteam: Ria Wind.

Ria is al geruime tijd betrokken bij Present Almelo. Vrijwel vanaf de start van Present in Almelo is Ria actief als flexvrijwilliger. Nu gaat ze zich ook inzetten als projectbegeleider. Daar zijn we erg blij mee, want door onze projectbegeleiders kunnen wij de projecten goed voorbereidt en uitgewerkt aanbieden aan alle deelnemers; vrijwilligers, hulpverleners en hulpontvangers.

Hieronder stelt zij nog even graag aan jullie voor.

Hallo, ik ben Ria Wind, getrouwd met Dik (ook flexer en projectconciërge bij Present Almelo ook). Ik ben trotse moeder van 4 kinderen en 5 kleinkinderen. Ik werk al sinds de oprichting van Present mee als flexer. Nu ik met pensioen ben, heb ik wel tijd over om me in te zetten als groepenbegeleider. Ik wil door dit werk de liefde die Jezus voor mij heeft, uitdragen aan anderen. Vooral de kwetsbare medemens die onze hulp goed kan gebruiken. Samen kunnen we iets betekenen voor anderen. Daar wil ik me voor inzetten.

Welkom Ria! En wij zien uit naar je inzet en expertise en betrokkenheid.