Team en Bestuur

Al onze projecten worden uitgevoerd door groepen vrijwilligers uit kerken, bedrijven, scholen, verenigingen, vriendengroepen, etc. Zij worden aangestuurd en ondersteund door het bestuur en team van Stichting Present Almelo.

Bestuur_mg_6815-zonder-logo

Van links naar rechts: Elwin Groenevelt – penningmeester, Jan Veenstra – voorzitter, Oscar Dragt – algemeen lid.

Team

Het Operationeel Team bestaat uit de coördinatoren Ruth Dam en Irene Geerts en de vaste vrijwilligers. Hieronder stellen wij ons graag aan jou voor.

Ruth Dam

“Met veel passie en enthousiasme zet ik me in als algemeen coördinator voor Stichting Present in Almelo. Ik vind het erg leuk om creatief te denken, te verbinden en te organiseren. (Groepen) mensen, maatschappelijke partners, bedrijven, woningcorporaties, kerken, gemeenten: ik werk met zeer diverse groepen mensen. Present verrast en helpt mensen, door de inzet van groepen vrijwilligers. Het leukste is dat het geven van tijd en aandacht, vooral ook de vrijwilliger (de gever) verrijkt! Het blijft bijzonder.”

Irene Geerts

“Ik geniet ervan om mijn talenten in te zetten voor Stichting Present Almelo. Een mooie organisatie met het hart op de goede plek, de juiste inspiratie bron en een mooie focus. Erg mooi dat ze er voor iedereen zijn, los van cultuur, religie, afkomst of levenservaringen. Ik vind het geweldig dat Stichting Present in heel Nederland te vinden is, en voor zoveel mensen een brug kan slaan om van betekenis te zijn en om geholpen te worden. Samen sta je gewoon een stuk sterker”

Vaste vrijwillige groepenbegeleiders

Al onze groepen worden zorgvuldig begeleidt door onze vrijwillige groepenbegeleiders. Zij zorgen ervoor dat onze projecten soepel verlopen, hebben een warm hart voor mensen en weten dit goed te combineren met een praktische en creatieve instelling! Van links naar rechts: Fennie Bouwsema, Henny Wajer, Gertia Bredewoud, Jeroen van Dijk (zonder foto).

Overige vrijwillige ondersteuning

Alie Dijkstra ondersteunt ons bij de Meet & Eat projecten met vluchtelingen. Een nieuw initiatief waarin Present bemiddeld voor gastgezinnen die vluchtelingen thuis ontvangen om samen te eten. Petra Bolink ontwikkelt diverse marketingmaterialen voor Present Almelo. Denk daarbij aan het vormgeven van onze flyers, banners, etc.

Wij zijn dankbaar voor ons team en bestuur en het feit dat iedereen met zijn/haar eigen talent Present wil zijn!