Team en Bestuur

Al onze projecten worden uitgevoerd door groepen vrijwilligers uit kerken, bedrijven, scholen, verenigingen, vriendengroepen, etc. Zij worden aangestuurd en ondersteund door de algemeen coördinatoren, het team van Present Almelo en het bestuur.

Bestuur

Onze bestuursleden stellen zich graag aan jullie voor. Klik op de naam van het betreffende bestuurslid oor contactgegevens én hun persoonlijke motivatie om Present te zijn!

Van links naar rechts:

Oscar Dragt – algemeen lid;

Jeanet Buikema – penningmeester;

Josine Veltman – secretaresse bestuur;

Jan Veenstra – voorzitter;

Gerrit Stam – algemeen lid;

Henk Huisman – algemeen lid;

Dave Thomas – algemeen lid;

Team

Ruth Dam en Irene Geerts zijn de twee algemeen coördinatoren van Present Almelo. Hieronder stellen zij zich graag aan jullie voor:

Ruth Dam

(links op de foto)

“Met veel passie en enthousiasme zet ik me in als algemeen coördinator voor Stichting Present in Almelo. Creatief denken, aanpakken, me verplaatsen in mensen, verbinden, mensen laten groeien,  én er 200% voor gaan zullen mij (denk ik!) het beste omschrijven. Ik ben gezegend met een paar talenten en die wil ik vooral inzetten om de maatschappij een stukje mooier te maken. Present verrast en helpt mensen, door de inzet van groepen vrijwilligers, op een laagdrempelige manier. Het geven van tijd en aandacht, verrijkt iedereen en dat blijft bijzonder. Ik geloof in het werk van Stichting Present in Almelo. ”

Irene Geerts

(rechts op de foto)

“Ik geniet ervan om mijn talenten in te zetten voor Stichting Present Almelo. Een mooie organisatie met het hart op de goede plek, de juiste inspiratie bron en een mooie focus. Erg mooi dat ze er voor iedereen zijn, los van cultuur, religie, afkomst of levenservaringen. Ik vind het geweldig dat Stichting Present in heel Nederland te vinden is, en voor zoveel mensen een brug kan slaan om van betekenis te zijn en om geholpen te worden. Samen sta je gewoon een stuk sterker”

Alie Dijkstra

Coördineert het project ‘Vluchtelingen Present’ als projectcoördinator.  Stichting Present Almelo wil graag inwoners van Almelo en vluchtelingen aan elkaar verbinden. Op een laagdrempelige en leuke manier organiseren we daarom diverse projecten passend bij de werkwijze van Stichting Present.

Vaste vrijwilligers

Al onze groepen worden zorgvuldig begeleidt door onze vrijwillige groepenbegeleiders. Zij zorgen ervoor dat onze projecten soepel verlopen, hebben een warm hart voor mensen en weten dit goed te combineren met een praktische en creatieve instelling! Onze groepenbegeleiders zijn: Gertia Bredewoud, Lillian Brouwer, Erik Fraanje, Petra Koers, Henny Wajer en Marius van Harten

Anneloes de Gelder is onze administratieve kracht.

Corrie van Leeuwen is onze fotograaf. Zij legt onze projecten vast op beeld.

Josine Veltman is secretaresse van het bestuur en zorgt ervoor dat de bestuursvergaderingen goed worden voorbereidt, vastgesteld en gepland.

Wij zijn dankbaar voor ons team en bestuur en het feit dat iedereen met zijn/haar eigen talent Present wil zijn!