Kernvrijwilligers Present bedankt!

11 juli 2020
Donderdagavond 9 juli jl. hebben we ons kernteam van ‘vaste’ vrijwilligers: projectbegeleiders, flexers, bestuur en kantoorondersteuning bedankt met een hapje en een drankje voor hun tomeloze inzet en betrokkenheid bij en via Present Almelo.
???? S A M E N ???? zijn we  Present en maken we de maatschappelijke projecten mogelijk voor Almelo.
Wist je dat er in Almelo al meer dan 5000 vrijwilligers zich hebben ingezet?
Eigenlijk willen we ze allemaal wel bedanken, maar daar is onze kantoorruimte iets te klein voor ????.
Onze vaste vrijwilligers kregen een hapje aangeboden (en gesponsord!) door Oriënt Express. De drankjes zijn gesponsord door Starbrands . Als bedankje kreeg elke vrijwilliger een prachtige gouden thermosfles met presentbedrukking ‘jij bent goud waard!’ – gesponsord door Gold Haircare én een Present T shirt – gesponsord door Teamsportfabriek. Dank aan deze maatschappelijk betrokken ondernemers!