Als Vriend

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Daarom hebben we ‘Vriend van Present’ in het leven geroepen.

Als Vriend van Present ben je enthousiast over het werk van Present Almelo en wil je een aandeel hebben in het werk van Present. Als Vriend vind je het belangrijk dat er in de Almelose samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen en steunt daarom financieel het werk van Present Almelo. Onze Vrienden maken het mogelijk dat Present in Almelo haar werk kan blijven doen.

Waarom Vriend worden?

Op dit moment organiseren we als Present Almelo een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers.

Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Zij werven, inspireren, faciliteren, organiseren en begeleiden de projecten. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij financiële steun nodig.

Een deel van wat er nodig is, krijgen we van onze partners, sponsoren, fondsen en subsidies en kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is steun op regelmatige basis van onze Vrienden hard nodig.

Klik hier als je Vriend van Present Almelo wilt worden.