Als groep

Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met je vrienden, kerkgroep, gezin, afdeling of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van jullie aanbod een project te organiseren dat bij jullie past en betekenis heeft voor een ander. Ontdek hoe je door als groep een ander centraal te stellen elkaar op een andere manier leert kennen.

Present organiseert en begeleidt

Aanmelden kan met een groep van 2-250 personen. De mensen die jullie helpen, zijn mensen die eenzaam zijn, leven in armoede of kampen met fysieke problemen (ziekte, ouderdom of beperking).

Voor groepen organiseren wij twee type Presentprojecten:

• Praktische projecten. Dit kan bijvoorbeeld zijn: helpen verhuizen,  schoonmaken van een woning, opknappen van een woning (verven, behangen e.d.) of het opknappen van een tuin.
  • Sociale projecten. Je kunt hierbij denken aan koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag (spelletjes doen, high tea) voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking, wandelen of koffiedrinken met eenzame ouderen, rolstoel pimpen, fotoshoot voor vrouwen in het AZC.

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen/interesses en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.

Kosten

Neem contact met ons op over de kosten. Voor scholen vragen wij een bijdrage per leerling/student. Voor bedrijven rekenen wij een bedrag per medewerker. Particuliere groepen kunnen in principe kosteloos aan de slag. Een bijdrage in de kosten, in de vorm van een donatie, wordt wel gewaardeerd.

Meld je aan of neem contact op voor een presentatie