Als groep

Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met je vrienden, familie, huiskring of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van jullie aanbod een project te organiseren dat bij jullie past en betekenis heeft voor een ander. Ontdek hoe je door als groep een ander centraal te stellen elkaar op een andere manier leert kennen.

Present organiseert en begeleidt

Aanmelden kan met een groep van 2-250 personen. De mensen die jullie helpen zijn eenzaam, leven in armoede (dat komt meer voor dan je wellicht denkt) of kampen met fysieke problemen (ziekte, ouderdom of beperking). Voor groepen organiseren wij de volgende Presentprojecten:

• Thanks & Giving Away: Je brengt in december mensen twee keer een bezoekje of je stelt een pakket voor hen samen.
  • Praktische projectenHelpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning, of het opknappen van een tuin.
  • Sociale projecten: Koken voor dak- en thuislozen, het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking, wandelen of koffiedrinken met eenzame ouderen, rolstoel pimpen, er is veel mogelijk!
  • Zomerpakkettenactie (alleen beschikbaar in de zomer): Je stelt een pakket samen die je brengt bij gezinnen die een wel een steuntje kunnen gebruiken.

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jullie wensen en beschikbaarheid. Na jullie aanmelding nemen we contact op om dit zorgvuldig te inventariseren en af te stemmen.

Meld je aan!