Informatieavond ‘Welkom in ons huis’

Ben je graag gastvrij en heb je al een keer over nagedacht hoe het is om iemand tijdelijk in huis te hebben/nemen? Waarschijnlijk zit je dan met vragen zoals: Wat voor mensen zouden bij me wonen? Waarop moet ik letten, wat moet ik regelen? Wat zijn de consequenties voor mijn gezin? Waar vind ik ondersteuning als het misgaat? Hoe bewaak ik mijn eigen grenzen en privacy?

Op woensdag 3 oktober 2018 organiseren de Rustplek en Stichting Present Amersfoort een informatieavond met als thema ‘Welkom in ons huis’. Tijdens deze avond willen we op basis van praktijkverhalen onze ervaringen over gasten in huis delen. Ook kunnen we met jullie onderzoeken wat jullie kunnen bieden. Want je hebt meer te bieden en kan meer betekenen dan je denkt.

• 19:45 uur : Inloop met koffie/thee
  • 20:00 uur : Start bijeenkomst
    -Er zullen mensen vertellen over hun ervaringen met gasten in hun huis.
    -We vertellen wat wij als organisaties doen en hoe onze begeleiding eruit ziet en welke mogelijkheden er nog meer zijn.
    -Er is veel ruimte voor stellen van vragen en door te praten met elkaar over het onderwerp in groepjes.
  • 21:30 uur : Einde bijeenkomst

Deelname is gratis

Adres:

De Lichtkring, Laan naar Emiclaer 1, 3823 EG Amersfoort

Voor meer informatie en opgeven:

Wiljon de Jonge- van Hoogdalem timeout@presentamersfoort.nl

www.derustplek.nl