Meedoen als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je daar de mogelijkheid voor op twee manieren:

Flexgroep

Present Amersfoort biedt de mogelijkheid om je aan te melden als lid van de flexgroep. Deze is opgezet voor mensen die geen deel uitmaken van een groep maar zich toch willen inzetten als vrijwilliger. Je geeft dan zelf aan wat voor type klus of klussen je wilt doen en op welke tijdstippen.

Vanuit deze flexgroep stellen we een groep samen voor specifieke projecten. Wanneer een passende hulpaanvraag binnenkomt nemen we contact met je op om jouw wensen en de hulpvraag op elkaar af te stemmen.

Je wilt je aanmelden als flexmedewerker? Prima idee. Stuur een mail naar info@presentamersfoort.nl. Wij nemen dan contact met je op om nader kennis te maken.

Vaste vrijwilliger

Present Amersfoort is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in communicatie (m.n. filmmateriaal), fondsenwerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning en relatiebeheer. Ook als ambassadeur voor Present kun je bij ons aan de slag. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil! Bekijk hier onze (vrijwilligers)vacatures.