Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present het overwegen waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving. Op deze manier haalt u uw MVO-doelstelling dicht bij huis. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Present Amersfoort helpt bedrijven meer te betekenen voor Amersfoort en omgeving. Bekijk de mogelijkheden:

Partner van Present

Word partner van Present. Daarmee steunt u de vele projecten die jaarlijks in Amersfoort gebeuren voor een leefbare samenleving én u kunt zelf aan de slag. Want onze partners bieden we een pakket met leuke motiverende ervaringen voor het bedrijf én een zinnige bijdrage aan de samenleving:

• Jaarlijks project voor een groep van maximaal 8 personen.
    Partnerschap met Present biedt u een manier om van betekenis te zijn in Amersfoort en omgeving. We bieden onze partners jaarlijks een passend project van maatschappelijke betekenis. Medewerkers kunnen zelf bepalen op welke manier ze zich willen laten inzetten. Maatschappelijk verantwoord ondernemen in de praktijk.
  • Investering met lokale maatschappelijke impact
    Maar partnerschap van Present levert nog meer op. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven, we willen de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen! Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen meedoen bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door uw investering kan Present ze wel inzetten!
  • Pakket op maat
    Er zijn veel verschillende manieren om te investeren in Present. Onze partners bieden we een pakket op maat. Er zijn diverse mogelijkheden, van schilderen tot wandelen, maar ook wekelijks een kop koffie drinken tot met een groep raamtekenen bij een bejaardentehuis. Met u zoeken we naar een partnerschap dat past bij u als organisatie, en die u én Amersfoort iets oplevert. We kijken wat voor bedrijf of organisatie u bent, en we zoeken een bijdrage die daarbij past. Als u interesse heeft om een aandeel in Present te nemen, gaan we graag met u in overleg! Neem contact met ons op via info@presentamersfoort.nl  of telefoonnummer 033 465 8324.

Personeelsuitjes

Bezorg medewerkers een onvergetelijk personeelsuitje met Present. Met elkaar ervaar je een leuke, samenbindende activiteit. Bovendien beteken je die dag iets voor de maatschappij. Met elkaar kom je op plekken waar je normaal niet komt en beteken je iets voor mensen die dat goed kunnen gebruiken. Present Amersfoort organiseert leuke, samenbindende personeelsuitjes die medewerkers niet snel zullen vergeten. We verzorgen een passend project dat aansluit bij jullie mogelijkheden.

Hoe?
Neem contact met ons op en laat ons weten wat uw bedrijf of afdeling wil en kan. Present zoekt een passende activiteit waar iedereen het naar zijn zin heeft én van betekenis is. Zijn jullie handig en willen jullie praktisch aan de slag? Of willen jullie graag in contact komen met andere mensen? Of zoeken jullie verschillende activiteiten passend bij de verschillenden teamleden? Present zoekt projecten die passen bij jullie mogelijkheden. Mail ons voor meer informatie en een nadere kennismaking!

Kosten
Wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs.  We maken graag een maatwerk offerte voor u. Een indicatie van de kosten: het organiseren van een dagproject kost ons ongeveer 10 uur.

Expertise partners

Tot onze partners rekenen we ook graag bedrijven die hun expertise willen inzetten voor stichting Present. Zijn jullie een IT bedrijf en denken jullie graag met ons mee met onze IT inrichting? Ben je een organisatie die sterk is in grafische vormgeving en wil jij onze folders vormgeven? Wanneer je denkt onze stichting te kunnen helpen met jouw kunde, neem dan contact met ons op.

“De uitzichtloosheid van deze vrouw heeft me geraakt. Ze heeft bijna geen familie en vrienden. Ze was ons zeer dankbaar. Je kon merken dat ze gewoon een zetje nodig had, want ze heeft ook heel goed meegeholpen met het schoonmaken. Mooi om samen met collega’s iets voor haar te betekenen.”

“Het teamgevoel en het mooie resultaat zijn ons het meest bijgebleven!”