Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Amersfoort het overwegen waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Voor bedrijven hebben we de volgende mogelijkheden:

Maatschappelijk personeelsuitje

Present organiseert maatschappelijke teambuildings activiteiten die echt een verschil maken voor kwetsbare mensen. Daarmee verbind je niet alleen je personeel onderling, je maakt ook verbinding met de mensen in Amersfoort die jullie hulp goed kunnen gebruiken. Uitgangspunt is de aanwezige kennis, kunde en jullie wensen. Je kunt als bedrijf daarbij uiteraard aangeven of je een project wilt doen bij een inwoner thuis of bij een zorgorganisatie.

Kortom:een teamuitje met impact op zowel de medewerkers als de hulpontvangers.

MBO Partner

Als Present Partner krijgt je bedrijf als het ware een aandeel in onze stichting. Jullie gift en betrokkenheid zorgen er structureel voor dat wij als Present actief kunnen blijven voor hen die het zo hard nodig hebben.

Jullie investering kan tevens een nog veel hoger rendement opleveren! Present bemiddelt namelijk niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen de samenleving in beweging krijgen in het omzien naar elkaar, naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, buurtgenoten, kerkgenoten, scholieren en gezinnen kunnen zich bij ons melden. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Door jullie investering kunnen wij hen wel inzetten en zo nog meer kwetsbare mensen helpen.

Present Partners worden uiteraard op de hoogte gehouden van onze werkzaamheden en ontwikkelingen. Jullie logo en link worden op onze website en andere communicatie-uitingen vermeld. Wij nodigen jullie uit op onze relevante events.

Flexbedrijf

We werken samen met diverse bedrijven, flexbedrijven, die zich incidenteel inzetten om belangeloos een dagproject te doen bij een inwoner thuis of bij een zorginstelling. Al onze flexbedrijven doen 1 of meer projecten per jaar ter ondersteuning van onze hulpvragen. Belangeloos in het kader van Maatschappelijk Betrokken Ondernemerschap.

Expertise

Naast groepen vrijwilligers en flexbedrijven zijn we ook altijd op zoek naar mogelijkheden om specifieke expertise van mensen te gebruiken. We denken hierbij bijvoorbeeld aan grafische vormgeving, ICT en training en opleiding.

Investering

Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Voor de organisatie en de begeleiding vragen we een vergoeding. We maken graag een maatwerk offerte voor u.

Ervaringen

“De uitzichtloosheid van deze vrouw heeft me geraakt. Ze heeft bijna geen familie en vrienden. Ze was ons zeer dankbaar. Je kon merken dat ze gewoon een zetje nodig had, want ze heeft ook heel goed meegeholpen met het schoonmaken. Mooi om samen met collega’s iets voor haar te betekenen.”

“Het teamgevoel en het mooie resultaat zijn ons het meest bijgebleven!”

Meedoen?

Mail ons voor meer informatie en een nadere kennismaking.