Bedrijvenevent 3 februari

09-12-2019

Heb je een bedrijf in Soest, Amersfoort, Leusden of directe omgeving? Wil je graag iets meer doen voor de mensen die dat nodig hebben in deze regio? Wil je weten wat dat voor jou en je medewerkers kan betekenen? Wij organiseren een bedrijvenevent op 3 februari met o.a. Ben Tiggelaar.

Je kunt deze avond genieten van inspirerende lezingen en waardevolle ontmoetingen met collega’s van andere ondernemingen en natuurlijk met ons! Uw mentale toolbox zal gevuld worden met kennis en inspiratie om de volgende dag al sterker mee van start te gaan. Zorg dus dat je erbij bent en registreer je vandaag nog!

SPREKERS

Ben Tiggelaar is onafhankelijk schrijver, spreker en gedragswetenschapper. Hij is één van Nederlands meest gevraagde sprekers en expert op het gebied van leiderschap en verandering. Hij helpt organisaties en individuen hun dromen om te zetten in acties. Hij geeft een interactieve lezing met dit keer ook zijn persoonlijke ervaringen met Present daarin verwerkt.

Herman Zondag is Directeur Customer Experience bij AFAS Software. AFAS heeft de afgelopen jaren vele groepen medewerkers de ruimte gegeven om zich een dagdeel via present in te zetten. Herman laat ons zien wat dat hen en AFAS gebracht heeft.

PRAKTISCHE INFORMATIE

Je bent van harte welkom vanaf 17.30 uur voor ontvangst met een kleine snack. Het programma start om 18.00 uur en wordt om 20:30 uur afgesloten met een borrel.

DEELNEMEN

Wij geven deze avond graag cadeau!

Je ontvangt direct na inschrijving een bevestiging per e-mail via onze ticketpartner Eventbrite: http://feestje_present_eemland.eventbrite.nl