Present in tijden van Corona

Gelukkig zijn de maatregelen rond de Coronacrisis versoepeld en kunnen we onze fysieke projecten ook weer voorzichtig opstarten.
Onze werkwijze is nog steeds iets anders dan we normaal gesproken doen. We zijn blij dat we ook nu de beweging om meer naar elkaar om te zien kunnen voortzetten.

Hoe zijn we nu Present?
Vanaf 1 juli geldt het volgende:

Praktische projecten
Met de maatregelen van het RIVM in acht neming kunnen er weer praktische projecten uitgevoerd worden. Wel blijven we heel voorzichtig en hanteren hiervoor ons stroomschema. Een tuin doen of wat kleinere klussen in huis is ook echt een mooie vorm van ontmoeten van mensen die dit nodig hebben. Heb je zin om met je zus, vrienden, club, buurmaan, collega of wie dan ook een keer een tuin te doen of een woning op te knappen meld je dan aan voor een project. De uitvoering van het project doen we altijd in overleg met de groep en de hulpverlener.

Als vrijwilliger
Wil je je aanmelden voor een Corona project of praktisch project? Klik dan hier.

Als hulpverlener
Wil je je cliënt aanmelden voor een Corona project of praktisch project? Klik dan hier.

Gezinstrajecten Homies:
In deze periode koppelen we koppelen we ook gezinnen aan elkaar voor een periode. Gezinnen die graag van betekenis willen zijn voor een gezin met stress. Nieuwe matches worden door ons voorbereid en kunnen in overleg fysiek of eventueel digitaal tot stand gebracht worden.
Voor de lopende matches adviseren wij de RIVM richtlijnen te volgen.

Als vrijwilligersgezin
Wil je je aanmelden voor een gezinstraject? Klik dan hier.

Als hulpverlener
Wil je je cliënt-gezin aanmelden? Klik dan hier.

Lees hier de verhalen over de gemaakte matches.

Contact
Wij werken nog steeds veel vanuit huis en zijn het beste bereikbaar via info@presentamersfoort.nl.
En voor alles geldt: pas goed op jezelf zodat er je voor die ander kunt zijn!