Als Fannoot

Het werk van Present Amersfoort groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig.

Steun Present als Fannoot

Om een blijvende impact te hebben zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Daarom hebben we Fannootde Fannoot in het leven geroepen. Het woord Fannoot is een knipoog naar een fan en een vennoot. Een fan heeft enthousiasme en liefde voor zijn club, muziekband of merk. Een vennoot is mede-eigenaar van een organisatie en heeft hierin aandelen.

Als Fannoot ben je enthousiast over het werk van Present en bent een aandeel en mede-eigenaar zijn. Je vindt het belangrijk dat er in de samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen en steunt daarom  financieel het werk van Stichting Present. Jij als Fannoot maakt het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen en bent onderdeel van een beweging waarin mensen het vanzelfsprekend vinden om naar elkaar om te zien.

Waarom Fannoot worden?

Op dit moment organiseren we een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. De steun van Fannoten is dan ook hard nodig!

Fannoot worden kan al voor een klein bedrag per maand. Maar het kan ook zijn dat je liever kiest voor een bedrag per kwartaal of jaarlijks. Als Fannoot houden we je op de hoogte van onze werkzaamheden via een e-nieuwsbrief. Je kunt zo volgen wat jouw en onze bijdrage voor mensen betekend.

Hoe word u Fannoot?

Klik hier en neem uw aandeel in Amersfoort > deel uw enthousiasme > word Fannoot!