Als Donateur

Het werk van Present Amersfoort groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig.

Steun Present als Donateur

Op dit moment organiseren we een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we via subsidies, partners en collectes. Maar dat is nog niet voldoende.

Doneren kan al voor een klein bedrag per maand. Maar het kan ook zijn dat je liever kiest voor een bedrag per kwartaal of jaarlijks.

Doneer nu