Doneer

Het werk van Present Amersfoort groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van!

Op dit moment organiseren we als Present een groeiend aantal projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. En dat kost geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente, fondsen en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Help jij mee zodat we Present kunnen blijven in Amersfoort?

U kunt ons helpen door (en lees hieronder de details):

• Lid te worden van de club van 100
  • Een eenmalige of periodieke gift
  • Present Amersfoort op te nemen in jouw testament
  • Met je bedrijf MVO-partner van Present te worden

Lid worden van de club van 100

Met jouw lidmaatschap voor de club van 100 laat je zien dat je stichting Present een warm hart toedraagt en dat jij graag meehelpt om Present te laten groeien en dat je wilt investeren in de Amersfoortse samenleving. Een keer per jaar organiseren we een projectdag voor de leden van de club van 100, die we afsluiten met een gezellige (netwerk) borrel. Daarnaast ontvang je twee keer per jaar onze nieuwsbrief.  Je bent van harte welkom. Meld je aan via dit formulier en machtig ons om jaarlijks 100 euro van je rekening af te schrijven.

Een eenmalige of periodieke gift

Dit kan via het formulier hiernaast, rechtstreeks via Ideal. U kunt uw eenmalige of periodieke gift ook overmaken naar NL44 RABO 0122 2656 29 t.n.v. Stichting Present Amersfoort.

Neem stichting Present op in jouw testament

Door ons op te nemen in je testament kun je ons werk steunen. Je draagt dan na overlijden bij aan onze samenleving. Het gaat natuurlijk niet om de grootte van je nalatenschap. Wij zijn blij met alle steun die we krijgen.
Nalaten aan stichting Present is makkelijker dan je denkt. Het belangrijkste is dat je je wensen in kaart brengt. Wie wil je dat je erfgenamen zijn en hoe wil je jouw nalatenschap verdelen? Informatie hierover vind je op o.a. www.notaris.nl.

Wordt met je bedrijf MVO-partner van Present

Op de pagina voor bedrijven vind je meer informatie.

Hoe het ook zij, we zijn met alles blij. Heel erg bedankt voor uw steun!

Stichting Present Amersfoort is een Algemeen Nut Beogende Instelling. Uw giften zijn dus (deels of geheel) aftrekbaar voor de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting.