Achter de schermen met Wendy Molenaar

29-05-2019

In deze rubriek krijgt u een kijkje achter de schermen en maakt u kennis met de medewerkers van Present.

Net na de oprichting van Present Amsterdam, in 2013, is Wendy Molenaar bij Present begonnen met een onderzoek, om daarna bij ons verder te werken als vrijwilliger. In de loop van de jaren zijn de werkzaamheden uitgebreid en veranderd. Van vrijwillig naar een paar uur betaald. Van kleine groepen met 4 á 5 vrijwilligers naar grote groepen van 65 tot wel 700 vrijwilligers. Van een functie primair bij Present Amsterdam naar een functie bij Adam Helpt (een samenwerkingsverband tussen Serve the City, Present en Burennetwerk).

Het meeste voldoening heeft Wendy gehaald uit het tot stand brengen van verbinding tussen vrijwilligers en hulpontvangers, waarbij scepsis kon worden omgezet in begrip om op die manier het vrijwilligerswerk een duurzaam gevolg te geven.
Present gaat in Wendy een fijne, capabele en gezellige collega missen. We wensen Wendy heel veel succes en plezier voor de toekomst!

Per 1 juni 2019 neemt Silvana Pierri de werkzaamheden van Wendy over. In een van de volgende nieuwsbrieven zult u nader kennis met haar kunnen maken.