Achter de schermen met… Caroline Juffer

03-02-2020

In deze rubriek krijgt u een kijkje achter de schermen en maakt u kennis met de medewerkers van Present.

Bij de eerste kennismaking met Present ging Caroline als vrijwilliger aan de slag bij een project waarvoor Carlo (de oprichter van Present Amsterdam) dringend hulp nodig had. Carlo en Caroline zaten bij dezelfde kerk en zo was het contact snel gelegd. Om uiting te geven aan haar geloof is Caroline als vaste vrijwilliger aan de slag gegaan bij Present. Dat was in het najaar van 2006, het jaar na de oprichting van Present Amsterdam. Daarnaast werkte Caroline als beheerder voor Verenigingen van Eigenaren.

Op 1 februari 2012 is ze in vaste dienst gekomen bij Present. Caroline heeft al van alles gedaan bij Present. In het begin was dat vooral het regelen van sociale projecten vanwege haar affiniteit met de zorg, vervolgens richtte zij zich meer op bedrijvengroepen waarvoor Caroline ook beleid heeft ontwikkeld. Daarna was er een opening om met financiën aan de slag te gaan. Daar besteed ze nu de meeste tijd aan, naast het begeleiden van stagiair(e)s. Ze vindt de afwisseling in het werk fijn.

Caroline is getrouwd met Henk en kerkelijk betrokken. In haar vrije tijd is ze graag buiten en tennist, wandelt en fietst ze veel.