Achter de schermen met… Anna van Dam

05-03-2020

In deze rubriek geven we een kijkje achter de schermen en maakt u kennis met de medewerkers van Present

Anna heeft in december 2019 Carlo de Waal opgevolgd als Algemeen Coördinator.

Ze vindt het belangrijk dat het werk wat ze doet ertoe doet. Dat het impact heeft en iets toevoegt aan de maatschappij. Present heeft in 2019 met bijna 3000 vrijwilligers een groot verschil gemaakt voor bewoners van Amsterdam, dus met impact zit het wel goed!

Anna is nog maar net begonnen, en daarom nu nog vooral aan het kennismaken met onder andere de organisatie, vrijwilligers, medewerkers en samenwerkingspartners, maar ze heeft een groots doel voor ogen voor Present Amsterdam, namelijk “dat we kunnen zeggen dat Present een organisatie is waar we in Amsterdam niet meer omheen kunnen.”

Ze is geraakt door de passie en toewijding van de vele vrijwilligers die zich voor Present Amsterdam inzetten. Daarnaast vindt ze ook de locatie zeer inspirerend, omdat er zoveel bijzondere organisaties onder hetzelfde dak gehuisvest zijn waar we veel mee samenwerken.

Anna is getrouwd met Chris en samen hebben zij een dochter, Loïs, van 9 jaar en een zoon, Micha, van 6 jaar. Ze houdt van buiten zijn, ze geeft graag paardrijles en ze wonen met zijn vieren in Amsterdam Noord.