Juist nu…

20-10-2020

Als deze coronatijd ons iets laat zien, is het dat we, of we dat nu willen of niet, allemaal met elkaar verbonden zijn. Het virus ziet geen landsgrenzen, huidskleur, sociale status, geloofsovertuiging, etc. We kunnen deze tijd dan ook alleen samen het hoofd bieden. We hebben elkaar nodig, nu meer dan ooit. Zowel om ervoor te zorgen dat we de verspreiding van het virus een halt toeroepen, als ook om die mensen die extra hulp kunnen gebruiken te helpen.

Aan beiden kunnen we allemaal een bijdrage leveren en bij het laatste kan Present Amsterdam een rol spelen. We kunnen er allemaal voor zorgen dat er (weer) een glimlach verschijnt op iemands gezicht, dat de wereld er voor iemand (weer) rooskleuriger uitziet.

Misschien lees je dit bericht en denk je ‘ik heb een briljant idee om, alleen of samen met anderen, iemand (of meerdere mensen) te helpen, maar ik heb geen idee hoe ik daar handen en voeten aan moet geven’, neem dan vooral contact met ons op, want dan helpen we je er graag bij. Dat hoeven overigens geen briljante ideeën te zijn. Vaak zijn het juist de kleinste gebaren die een verschil maken. Dus schroom niet ons te benaderen! Dat kan via onze website.