Wil je graag een feeststol doneren?

23-11-2020

Ken jij ze ook, mensen die het niet zo breed hebben, of mensen die wel wat liefde kunnen gebruiken in de donkere dagen rond Kerst? Het zijn er veel in Amsterdam. Stichting Present helpt het hele jaar mensen die kwetsbaar zijn. We willen deze mensen in het zonnetje zetten door bij ze langs te gaan en een kerststol te geven. Het idee is dat jij aangeeft hoeveel kerststollen je wilt doneren, die inkoopt en er een lief kaartje bij schrijft. Je krijgt van ons dan een adres waar je de stollen heen kan brengen.

Op het formulier hieronder kan je kiezen naar welk stadsdeel je het wilt brengen. Het is echter niet zeker of we je kunnen matchen aan het stadsdeel dat je voorkeur heeft. Je ontvangt sowieso een email met instructies. Dank je wel!

Wil je wel graag een feeststol doneren, maar heb je geen tijd om deze zelf te kopen en langs te brengen? Dan kan je ook € 7,50 doneren, wij kopen dan een feeststol en zoeken een vrijwilliger die deze langs wil brengen. Je donatie doe je hier of via deze QR code:

Kerststol aanbieden

• Zo ja, geef dan hun namen door zodat we jullie bij elkaar kunnen houden. Aangezien de plekken beperkt zijn, moet iedereen zich individueel aanmelden!