Fijne feestdagen!

24-12-2020

Het jaar 2020 was een bijzonder jaar. Aan het begin van het jaar konden we niet voorzien wat ons te wachten stond. Op ons allemaal is een beroep gedaan om het uiterste te geven om de Amsterdammers die het zo hard nodig hebben toch te kunnen helpen.

Dat kunnen we vanzelfsprekend niet alleen. Onze dank gaat uit naar alle vaste medewerkers die zich zo hard hebben ingezet voor Present. Dat doen zij altijd, maar dit jaar heeft wel extra inzet gevraagd. Ook alle vrijwilligers die zich bij ons hebben aangemeld willen we hartelijk danken. Het is hartverwarmend dat er in een lastige periode toch mensen klaar staan om hen te helpen die dat het hardst nodig hebben.

En ondanks dat het voor velen een moeilijk jaar was, is het ook hoopgevend om te zien hoeveel creatieve initiatieven er genomen zijn om er voor elkaar en vooral ook met elkaar het beste van te maken. Laten we dat hoopgevende gevoel meenemen naar het nieuwe jaar en er ook dan weer SAMEN onze schouders onderzetten om er een mooi nieuw jaar van te maken.

De beste wensen namens alle medewerkers van Present Amsterdam.