als bedrijf

Maatschappelijk verantwoord ondernemen met Present

De kracht van vrijwilligerswerk bevordert betrokkenheid van jouw werknemers, ontwikkelt sterke leiders en zorgt voor meer onderlinge samenwerking. Samen helpen we de waarden van jouw bedrijf tot leven te laten komen en jouw doelen te behalen via vrijwilligersprojecten, ondersteund met strategisch advies en workshops voor jouw team.

We coördineren bedrijfsactiviteiten via Adam Helpt, een joint venture gecreëerd door Serve the City en Stichting Present. Samen organiseren we maatschappelijk verantwoorde projecten in de regio Amsterdam.

Vrijwilligersdag met jouw bedrijf
Een vrijwilligersdag is een budgetvriendelijk alternatief voor typische teambuilding activiteiten. Wanneer je met ons werkt, plannen en faciliteren we jouw vrijwilligersdag van begin tot eind. Onze ervaren coördinatoren helpen met het plannen van de logistiek van jouw evenement, communiceren met de betreffende organisatie die je helpt en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt op de projectdag zelf.

Je kan een project selecteren dat voldoet aan de wensen van jouw medewerkers. Ga samen offsite en werk direct met mensen die hulp nodig hebben, of help een NGO met een bouw- of tuinierproject. We kunnen ook een project op jouw kantoor organiseren. We werken met teams van alle gewenste groottes en kunnen vier tot zes weken van tevoren een vrijwilligersdag plannen.

Adam Helpt heeft veel contacten met NGO’s en andere organisaties in Amsterdam en omgeving, waardoor we een project kunnen vinden die aansluit op de waarden en wensen van jouw bedrijf.

Strategisch advies

Ben je er klaar voor om jullie strategie voor maatschappelijk verantwoord ondernemen onder de loep te nemen? De adviseurs van A’dam Helpt kunnen jou helpen om een strategie te bouwen die aansluit op jouw doelen.

Misschien wil je de betrokkenheid en het algemene moraal van medewerkers verhogen, leiderschap- en samenwerkings skills ontwikkelen, of internationale medewerkers helpen te integreren in de lokale cultuur. Of misschien wil je positieve gevoelens om jouw merk bouwen in de community.

Wat jouw bedrijfsdoelen ook zijn, Adam Helpt kan meehelpen om een strategie te ontwikkelen of het huidige plan impactvoller te maken.

Neem contact op

We willen graag met je werken! Ontdek hoe je met Adam Helpt kan werken aan een vrijwilligersproject met jouw bedrijf, of kom meer te weten over strategisch advies voor jouw bedrijf betreft maatschappelijk ondernemen.