Als donateur

Steun als donateur. Het werk van Present Amsterdam groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun als donateur Stichting Present Amsterdam

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk
van menSteun als donateur Stichting Present Amsterdamsen die het ideaal van Present omarmen. Mensen die enthousiast zijn over het werk van Present en daarin een aandeel willen hebben. Mensen die het belangrijk vinden dat er in samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen en daarom het werk van Stichting Present financieel willen steunen. Donateurs maken mogelijk dat we ons werk kunnen blijven doen.

Waarom hebben wij donateurs nodig?

Op dit moment organiseren we als Present  een groeiend aantal  projecten per jaar, in 2017 zijn er in totaal 626 projecten georganiseerd. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente, vermogensfondsen, woningbouwcorporaties en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Als we deze groei willen voortzetten is uw steun hard nodig!

Ja, ik steun Present Amsterdam

Klik hier om direct te doneren!