Ik ben
geïnteresseerd
in...

De aanpak van Present

Present Amsterdam organiseert vrijwilligersactiviteiten voor groepen in Amsterdam.  Op het moment dat jij je met je groep bij ons meldt, gaan wij voor jullie aan de slag. We gaan op zoek naar een activiteit die het beste past bij jullie wensen.  Op welke dag, wat voor klus, in welk stadsdeel, en met hoeveel mensen willen jullie aan de slag? Op basis van je antwoorden koppelen we jou(w groep) aan een hulpvraag in de stad.  Deze hulpvragen krijgen wij het hele jaar door binnen via onze partners zoals de Buurtteams, ouderencentra en woningbouwverenigingen. Het gaat dan vaak om praktische klussen die hun cliënten of bewoners zelf niet (meer) kunnen uitvoeren door financiële en/of fysieke beperkingen. Of om sociale activiteiten voor mensen die weinig aanspraak hebben en wel wat gezelligheid kunnen gebruiken. Is er een match? Dan zorgen we voor alle praktische voorbereidingen, voor begeleiding op de dag zelf en blikken we na afloop samen met jullie én de hulpontvanger terug op een heel bijzondere dag.

Wil jij je inzetten voor een ander?

Graag vertellen we je meer over manieren waarop je kunt helpen. Meld je nu aan of laat ons contact met je opnemen als je eerst meer informatie wilt.