Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen…

aanmelden ALS GROEP

Wil jij je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Partner worden?

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan hoge winstcijfers ? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Neem een aandeel in Present en investeer in mens, milieu en maatschappij !

Steun ons als partner

Nieuwe Apeldoorner(s)

Integreren in een nieuwe samenleving en een andere cultuur is niet eenvoudig. Om een nieuw leven op te kunnen bouwen in de Nederlandse samenleving is hierin het contact met Nederlanders van groot belang.

• 09-11-2018

NL DOET op 15 en 16 maart 2019 Klussen aanmelden! Stichtingen,[...]
  • Trainee Maatschappelijke...

02-11-2018

Bij Present Apeldoorn is de eerste trainee Maatschappelijke Diensttijd van[...]
  • "Hulpverleners: boor...

01-10-2018

Present krijgt meer hulpaanvragen dan er groepen zijn. Zelfs de vaste[...]
  • Jong Present: de...

14-09-2018

Ben je op zoek naar werk? Volg je een opleiding of juist niet? Ben je[...]
MEER NIEUWS >>

vimeo.com/297675842

Naar aanleiding van ons 10 jarig bestaan heeft Patrick van Gurp van Creating Heroes 10 filmpjes gemaakt. Bij deze één van een zeer betrokken hulpverlener die de afgelopen 10 jaar betrokken is bij veel van onze projecten: Rikie van der VeerThis is "Riekie van der Veer" by Creating Heroes on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
... Lees meerMinder tekst

1 week geleden

Video image

Reactie op Facebook

Wat een stralende middag voor de bewoners van Atlant Zorggroep. Owens Corning ging vanmiddag met ze op stap in de Apenheul. Maatschappelijk betrokken ondernemen met Present Apeldoorn. Aan alles was gedacht een 🌞, lunchen, vlies dekens tegen de kou . De stemming zat er goed in. Bedankt Owens Corning Ewoudt Nekkers Ron Barten Erwin Cheizoo Roel Welsing ... Lees meerMinder tekst

2 weken geleden

Ontroerend wat we kregen van een hulpverlener:

'Een groep vrijwilligers is afgelopen najaar met onze bewoners naar de Apenheul geweest. De mensen hebben een geweldig middag gehad en aan het eind van de middag kregen ze ook nog allemaal een aapje – mooi gebaar!

Eén van de dames was helemaal gek van het aapje en liet het bijna niet meer los. Een aantal dagen na haar bezoek aan de Apenheul is deze mevrouw gevallen en heeft toen haar bovenbeen gebroken. Zo sneu voor haar.
Toen ze op de grond lag na haar val vroeg ze vrijwel direct aan één van de medewerkers haar aapje te pakken. Het aapje is mee geweest naar het ziekenhuis en ze draagt hem steeds dicht bij haar.
Het aapje heeft een naam gekregen en ze vertelt dat het aapje haar begrijpt en haar angst wegneemt.

Is dit niet aandoenlijk?
Dank voor wat jullie doen, het lijkt een klein gebaar maar het is voor sommige mensen zo groot!'
... Lees meerMinder tekst

2 weken geleden

Ontroerend wat we kregen van een hulpverlener:

Toen ze op de grond lag na haar val vroeg ze vrijwel direct aan één van de medewerkers haar aapje te pakken.  Het aapje is mee geweest naar het ziekenhuis en ze draagt hem steeds dicht bij haar.

Is dit niet aandoenlijk?
Load more

Vrijwilliger : "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren !"