Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen…

aanmelden ALS GROEP

Wil jij je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Partner worden?

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan hoge winstcijfers ? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Neem een aandeel in Present en investeer in mens, milieu en maatschappij !

Steun ons als partner

Nieuwe Apeldoorner(s)

Integreren in een nieuwe samenleving en een andere cultuur is niet eenvoudig. Om een nieuw leven op te kunnen bouwen in de Nederlandse samenleving is hierin het contact met Nederlanders van groot belang.

MEER NIEUWS >>

Present Apeldoorn heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Apeldoorn

Een warm welkom met koffie thee en zelfgebakken lekkers voor de net aangekomen asielzoekers in de nieuwe opvanglocatie aan de Christiaan Geurtsweg. 11 vrouwen uit Kerk de Koningshof gingen maandagavond op bezoek. Bijzondere gesprekken volgen. Mensen die vertellen dat ze alles moesten achterlaten met hoop op een betere toekomst in een land waar je je nog niet thuis voelt. De meegenomen stroopwafels, brownies en koeken verdwijnen snel. Een groepje speelt na een korte uitleg een potje Skip-bo. Er wordt gelachen, met handen en voeten Nederlands geoefend, foto’s gemaakt en gefacetimed met familie. Rond 21.00 uur is het lastig om al weer afscheid te nemen. De groep staat buiten nog even te brainstormen hoe ze dit mogelijk een vervolg kunnen geven. Want contact is zeer welkom. ... Lees meerMinder tekst

4 dagen geleden

Een warm welkom met koffie thee en zelfgebakken lekkers voor de net aangekomen asielzoekers in de nieuwe opvanglocatie aan de Christiaan Geurtsweg. 11 vrouwen uit Kerk de Koningshof gingen maandagavond op bezoek. Bijzondere gesprekken volgen. Mensen die vertellen dat ze alles moesten achterlaten met hoop op een betere toekomst in een land waar je je nog niet thuis voelt. De meegenomen stroopwafels, brownies en koeken verdwijnen snel. Een groepje speelt na een korte uitleg een potje Skip-bo. Er wordt gelachen, met handen en voeten Nederlands geoefend, foto’s gemaakt en gefacetimed met familie. Rond 21.00 uur is het lastig om al weer afscheid te nemen. De groep staat buiten nog even te brainstormen hoe ze dit mogelijk een vervolg kunnen geven. Want contact is zeer welkom.Image attachment
Present Apeldoorn heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Apeldoorn

Heel fijn onze vaste vrijwilligers weer eens te ontmoeten ! Blij met ze ... Lees meerMinder tekst

Reactie op Facebook

Happy socks, omdat we zo happy zijn met ze

🌹🌹

Present Apeldoorn heeft het bericht van Inburgering Apeldoorn gedeeld.
Present Apeldoorn

Geweldig deze mooie verbinding. Spontaan ontstaan uit een eerder project.Onze Abd uit groep 12 heeft gisteren Syrisch gekookt voor 25 mensen van de Regentessekerk. Via stichting Present kregen we te horen dat de mensen van de Regentessekerk het heel erg lekker vonden en dat het heel leuk is geweest. Complimenten voor Abd. Het ziet er ook heel erg smakelijk uit. ... Lees meerMinder tekst

Load more

Vrijwilliger : "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren !"