Partner in beeld: bosworX

02-10-2014

draken.bosworx.568pxDat bosworX partner is van Present Apeldoorn, past naadloos bij de stijl van het bedrijf. Directeur Alexander Bosgoed: “bosworX levert sinds haar bestaan doorlopend een bijdrage aan de samenleving door middel van donaties, gratis diensten en middelen. Dat zie je meestal niet in de media. Wij zien dit namelijk niet als een vorm van marketing of profilering. Wij vinden dat dit bij het leven hoort: gewoon geven zonder er iets voor terug te verwachten.“

Succes delen
Alexander BosgoedbosworX is een Apeldoorns ICT-bedrijf dat voornamelijk werkt in de woonzorg-, corporatie-, accountancy- en semi-overheidswereld. Directeur Bosgoed: “Vanaf onze oprichting heeft bosworX medewerkers in dienst met een achterstand tot de maatschappij. Op dit moment geldt dit voor tien procent van ons personeelsbestand. Wij kunnen dit ieder bedrijf aanraden. Als mensen op de juiste plek zitten en goede coaching krijgen, levert het hen veel persoonlijk geluk, maar ook het bedrijf krijgt hier gewaardeerde, toegewijde en productieve collega’s voor terug.”

Wat doet bosworX
bosworX levert ICT-maatwerk voor met name lokale organisaties. Alexander Bosgoed: ”Wij merken dat de lokale aanwezigheid voor een significante meerwaarde zorgt bij de klanten. De medewerkers vinden het meer dan plezierig dat wij binnen een handomdraai ter plaatse kunnen zijn als dat nodig is. We groeien dan ook sterk in de regio.”
“Ons concept zorgt steevast voor structureel lagere vaste kosten (12 – 25%). Ook geven klanten aan dat onze dienstverlening kwalitatief beter bij hen past. Mogelijk dat onze benadering van het vraagstuk daarbij een rol speelt. Primair gaan wij namelijk uit van de doelstellingen en processen van de klant. De techniek is voor bosworX slechts een afgeleide. Als enige partij is bosworX NEN75001, ISO 7510 en VIR-BI gecertificeerd. Mede hierdoor worden wij ingehuurd voor het hosten van zeer geheime overheidsinformatie.”

bosworx_logo_2011_CMYKb

De partners van Present>