Schrijf je in voor een superaanbieding!

4 augustus 2016

Superaanbieding 1: Van BinnennaarBuiten

De ELEVATOR PITCH van jouw organisatie in een aansprekende video.

Waar staat jouw organisatie voor? VanBinnennaarBuiten verbeeldt en verwoordt jouw verhaal in een aansprekende ‘motion-graphic’; een visualisatie van je elevator pitch die je op allerlei manieren kunt inzetten.

• Deel ’m op Linked in, Facebook, Twitter en You Tube
  • Laat ’m zien op je website
  • Gebruik ’m als elevator pitch bij presentaties, klantbezoeken en lezingen

VanBinnennaarBuiten

Effectieve communicatie begint door ‘binnen’ te bedenken hoe je op prikkels van ‘buiten’ reageert. Of door communicatie van ‘buiten’ op te halen en die ‘binnen’ te gebruiken. Als je weet waar je naartoe wilt, kan je reis beginnen. Wilt u ons inzetten voor het ontwikkelen van een communicatietraject, maatwerktraining of communicatiemiddelen? Dan maken wij graag een afspraak met u om kennis te maken en de precieze wensen te horen. We leven ons in in uw organisatie, doelstellingen en missie, denken met u mee. Waar u ons ook voor inzet: u kunt altijd rekenen op onze betrokkenheid en inzet.  www.vanbinnennaarbuiten.nu

Superaanbieding 2:. Baboo Media

Complete website !

Bamboo Media wil graag een website doneren ter waarde van 2.000 euro. Dit word een maatwerk website met de volgende opties :

• Homepage
  • Slider
  • Nieuwsbrief
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact formulier
  • Offerte aanvraag formulier
  • Eigen design
  • Geschikt voor Online Marketing
  • Dit kan in een tijdsbestek van 3 weken worden opgeleverd

Baboo Media Webdesign

Bent u op zoek naar een nieuwe website?

bamboomedia.nl

Superaanbieding 3: Steven Jansen

30 uur schilderwerk

Wanneer u zich op deze superaanbieding inschrijft komen de vakmensen van Schildersbedrijf Steven Jansen BV u bijstaan in uw schilderklus. Vrijwilligerswerk werd zelden zo professioneel uitgevoerd!

Of het nu gaat om een enkele kamer of een make-over, of ze nu de kwast of de roller gebruiken… Het wordt in een woord prachtig Dit schilderwerk is inclusief verf en materialen.

Over de aanbieder

Door de bundeling van deskundigheid, ervaring en capaciteit kan Steven Jansen al uw werkzaamheden in kortere tijd uitvoeren. www.stevenjansen.nl

Superaanbieding 4: Eigen Apeldoorn

Redactioneel artikel