Zomerpakketten

Present Apeldoorn heeft afgelopen jaren een zomerpakkettenactie georganiseerd: het maken van zomerpakketten voor gezinnen die niet op vakantie kunnen, gemaakt door mensen die het fijn vinden iets te kunnen delen! En ook dit jaar, 2020, willen wij deze actie graag weer organiseren.
De zomerpakketten kunnen door iedereen worden samengesteld en hebben een waarde tussen de 25 en 50 euro. Daarnaast is Present Apeldoorn weer aan het kijken voor welke parken of evenementen zij toegangskaarten kunnen krijgen om in het pakket toe te voegen.
Een mooie actie voor mensen die het hard nodig hebben. “Er zijn veel mensen in onze directe omgeving die helaas niet de keuze hebben om op vakantie te gaan in de zomer”, vertelt Karin van Dillen, coördinator bij Present Apeldoorn. “Het vakantiegeld dat zij ontvangen is hard nodig voor bijvoorbeeld schoenen en kleding, een wasmachine die kapot is of voor schoolmateriaal voor een van de kinderen. Deze gezinnen willen we graag een steuntje in de rug geven. Juist ook in de zomer. In de periode rondom Sinterklaas en Kerst zijn al veel acties om deze alleenstaanden en gezinnen te helpen. In de zomer gebeurt dit nog niet”. Ben je hulpverlener en wil je een gezin aanmelden? De aanmelding van gezinnen is per 1 juni gesloten

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.