Zomerpakketten

In 2022 is er geen zomerpakketten-actie

Zomerpakketten – informatie voor hulpverleners

Ook dit jaar organiseren we de zomerpakkettenactie: het maken van zomerpakketten voor gezinnen die niet op vakantie kunnen, gemaakt door mensen die het fijn vinden iets te kunnen delen! De zomerpakketten kunnen door iedereen worden samengesteld en hebben een waarde van tussen de 25 en 50 euro. Daarnaast is Present Apeldoorn aan het kijken voor welke parken of evenementen zij toegangskaarten kan krijgen om in het pakket toe te voegen, maar uiteraard is dit nog erg onzeker ivm de Corona-maatregelen.

Een mooie actie voor mensen die het hard nodig hebben. Er zijn veel mensen in onze directe omgeving die helaas niet de keuze hebben om op vakantie te gaan in de zomer. Het vakantiegeld dat zij ontvangen is hard nodig voor bijvoorbeeld schoenen en kleding, een wasmachine die kapot is of voor schoolmateriaal voor een van de kinderen. Deze gezinnen willen we graag een steuntje in de rug geven. Juist ook in de zomer. In de periode rondom Sinterklaas en Kerst zijn al veel acties om deze alleenstaanden en gezinnen te helpen. In de zomer gebeurt dit nog niet.

Ben je hulpverlener en wil je een gezin aanmelden? Overleg van tevoren met het gezin of zij openstaan voor het ontvangen van een pakket en of je de gegevens door mag geven aan ons. De aanmelding van gezinnen kan tot 7 juni 2021.

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.