Zomerpakketten voor de makers

Zomerpakketten – informatie voor de makers

Beste samenstellers van de zomerpakketten,

Erg leuk dat jullie een pakket willen maken voor een gezin voor wie de zomer niet zo zonnig is!

De zomerpakkettenactie is bedoeld om verbindingen te leggen tussen mensen die iets kunnen geven en mensen die daarmee geholpen zijn. De gezinnen die een zomerpakket ontvangen zijn niet in de gelegenheid om met vakantie te gaan of een dagje uit te beleven om bijv. financiële redenen. Deze gezinnen worden in de meeste gevallen aangemeld door hulpverleners die betrokken zijn bij het gezin.

Je kunt het pakket met je gezin, een groep of alleen samenstellen. We hebben aan de hulpverleners doorgegeven dat een pakket een waarde heeft van tussen de €25,- en de €50,-. Ook proberen we zoveel mogelijk vrijkaartjes (voor bijv. de Apenheul of een zwembad) centraal te organiseren, maar i.v.m. de Corona-pandemie is dit wel erg onzeker momenteel.

Hoe werkt het:

Vul onderstaand formulier in vóór 7 juni 2021.

• Je wordt aan het gezin gekoppeld dat bij je/jullie past, door Present.

• Je ontvangt uiterlijk 25 juni 2021 een mail met o.a. telefoonnummer en mailadres, samenstelling van het gezin waarvoor je een pakket gaat maken.

• Vanaf dat moment mag het gezin gebeld/gemaild worden als je meer informatie wilt om een pakket samen te stellen en je kan vast een datumafspraak maken om het pakket te overhandigen.

Op dinsdagavond 29 juni van 18.30 – 20.00 uur en woensdag 30 juni tussen 10.00 en 16.00 uur mag je de tas waar het pakket in mag en de waardebonnen voor in het pakket komen halen bij Present (Regentesselaan 2b). Ook ontvang je dan tips voor het samenstellen/langsbrengen etc. We organiseren dit buiten, op het parkeerterrein achter het gebouw. Het is heel fijn als jullie op één van deze twee dagen komen of je spullen door een ander laten ophalen.

• We vragen je tot slot om vlak voor of net in het begin van de zomervakantie het pakket te brengen, zodat het ook echt een extraatje is voor die weken.

Heb je nog vragen? Neem contact op met Marloes Pen, marloes.pen@presentapeldoorn.nl of 06-10230424

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.