Ronde tafel september 2018

14 september 2018

Woensdagavond 12 september organiseerde Present Apeldoorn een ronde-tafel-bijeenkomst. Ronde-tafel-bijeenkomsten zijn een initiatief van Present Apeldoorn waarbij een bestuurslid en een lid van het comité van aanbeveling samen met partners van Present een sociaal maatschappelijk thema onder de loep nemen. Twee keer per jaar worden partners voor deze bijeenkomsten uitgenodigd. Vorig jaar ging het over ‘sociaal ondernemerschap’ en deze keer was het thema: ‘vrijwilligers’. Het was een prachtige avond in de Balzaal van Paleis het Loo. Gastspreker Paul de Lange en gastheer Michel van Maarseveen wisten de andere 12 ondernemers te boeien met hun verhalen over en ervaringen met vrijwilligers. Conclusie: Geef zelf het goede voorbeeld en ga het ook daadwerkelijk doen! En vraag aan je collega’s of werknemers wát ze willen doen; dat werkt motiverend. Dit past precies bij waar Present voor staat. Jaarlijks laten steeds meer bedrijven zich inzetten door Present Apeldoorn om gedurende een dag(-deel) iets speciaals te doen voor een ander.