9 november 2018

NL DOET op 15 en 16 maart 2019

Klussen aanmelden!

Stichtingen, verenigingen, zorginstellingen, kinderboerderijen en voedselbanken opgelet! Dit is jullie kans om een grote klus te klaren, jullie organisatie te promoten én nieuwe vrijwilligers te werven. Doe mee met NLdoet op 15 en 16 maart 2019! Aanmelden voor 2019 kan vanaf november 2018

Financiële bijdrage.

Van 1 november 2018 tot 31 januari 2019 kun je in Mijn Oranje Fonds een financiële bijdrage aanvragen voor je NLdoet 2019 klus . Let op: op = op! Heb je een aanvraag ingediend, dan krijg je binnen 3 weken uitsluitsel. Check voor het indienen van een aanvraag eerst de voorwaarden dat voorkomt teleurstellingen.
Daarnaast ontvangt elke organisatie – zo lang voorradig – 1 NLdoet promotiepakket per organisatie. En een Gamma kortingsbon van 25%!

Meer informatie en aanmelden van je klus:

kijk op de site van NL doet of vraag hulp aan Present Apeldoorn of Apeldoorn Pakt Aan