Goede zaken doe je op Beursvloer 2020

1 januari 2020

Goede zaken doe je op Beursvloer Apeldoorn. Wil je als bedrijf of organisatie iets betekenen voor de Apeldoornse samenleving? Op 25 maart 2020 vieren we weer een feestje! De 15e editie van de Beursvloer055 wordt dan gehouden. Om 19 uur wordt de gong geslagen om de beurshandel te openen.

De Beursvloer is een jaarlijks evenement waar maatschappelijke behoeftes worden verhandeld. Het ouderwets handjeklap. Heb je een bedrijf en wil je impact hebben op de Apeldoornse samenleving omdat je maatschappelijk betrokken bent? Geef je dan op!

Ben je verbonden aan een vereniging of stichting? Houd je ervan een beetje ‘out of the box’ te denken? Doe mee en geef je op!

Voorbereiding: workshop 11 maart

Ter voorbereiding op de Beursvloer organiseren wij op 11 maart om 19.00 een workshop.  Deze workshop is bedoeld om bedrijven, organisaties en stichtingen maximaal te laten profiteren van de Beursvloer. Doe je voor het eerst mee aan de Beursvloer Apeldoorn? Meld je dan vooral aan voor deze workshop. Zo weet je wat je kunt verwachten, hoe het eraan toe gaat, hoe je je kunt presenteren. Aanmelden voor de workshop kan per mail: ineke@presentapeldoorn.nl of bel Ineke: 06 – 31910356