Beursvloer 27 maart

19 februari 2019

Locatie Orpheus, 27 maart 2019, 19.00 uur.

Dé dag van de Apeldoornse Beursvloer georganiseerd door Stichting Present Apeldoorn. Dit is alweer de 14e editie. Het zal weer een mooie ontmoetingsavond worden met veel bekende en nieuwe gezichten! Uiteraard hoop ik dat u er ook bij bent.

Elkaar helpen

Maatschappelijke organisaties weten de weg naar de Apeldoornse Beursvloer te vinden. Het is een zeer gewaardeerd en succesvol event. De kern is dat er deals gesloten worden zonder tussenkomst van de portemonnee. Het ouderwetse handjeklap dus. Bedrijven hebben iets te bieden en maatschappelijke organisaties hebben een wens of een behoefte. Bij de Beursvloer ontmoeten deze organisaties elkaar en helpen ze elkaar. Denk bijvoorbeeld aan een bedrijf die met een groep collega’s een maatschappelijke bijdrage wil leveren en een organisatie die een clubhuis opgeknapt wil hebben. Of een bedrijf die allemaal oude kantoormeubelen over heeft na een verhuizing. Een maatschappelijke organisatie heeft behoefte aan bureaus en is hier erg mee geholpen. Of een vereniging die op zoek is naar iemand die wil helpen bij het schrijven van een communicatieplan. Ga zo maar door. Voorbeelden genoeg. Bij de Beursvloer ontmoeten deze bedrijven en organisaties elkaar en sluiten deals. Er is ook altijd een tegenprestatie van de ontvangende organisatie. Dit kan zijn een optreden of workshop van bijvoorbeeld een muziekvereniging. Of het bakken van een taart voor de medewerkers die een dag komen helpen met klussen. Er is altijd wel iets te bedenken.

Nieuwsgierig geworden?

Op beursvloerapeldoorn.nl lees je alle informatie over de Beursvloer. Ook lees je meer over de superaanbiedingen die dit jaar worden verhandeld en waar een maatschappelijke organisatie zich voor kan aanmelden. Heb je vragen? Neem gerust contact op met Present Apeldoorn. Je bereikt hen via (055) 576 79 97. Aanmelden is nu al mogelijk via de eerdergenoemde website. Heeft jouw bedrijf een mooie (super)aanbieding? Neem dan contact op met Ineke Jonker, coördinator bedrijven bij Present.

Geef je op via de beursvloerwebsite!

Graag tot 27 maart!