Beursvloer

1 januari 2018

Op 28 maart is het zover:

Ook dit jaar hebben we bij Orpheus een fantastisch onderdak gevonden waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten. Heb je als bedrijf een aanbod? Heb je als stichting of vereniging een vraag? Neem het mee naar de beursvloer en denk alvast na over wat je als tegenaanbod in huis hebt. Hier meer over weten?

Kom goed voorbereid!

Kom naar de bijeenkomst voor ondernemers op 21 februari om 18 uur.Wij leggen graag uit waarom de Beursvloer in Apeldoorn voor ondernemers zo belangrijk is onder het genot van een glaasje tijdens een wijnproeverij bij de Sligro. Stadhoudersmolenweg 49.  Meld je nu aan onder vermelding van ‘Sligro evenement’, je naam en het bedrijf dat je vertegenwoordigt.

Kom naar de bijeenkomst voor verenigingen/stichtingen op 14 maart om 19.30 uur. Deze bijeenkomst wordt verzorgt door KPMG op lokatie Rabobank aan de Eendrachtstraat.  Uiteraard kunt u zich ook hiervoor aanmelden onder vermelding van ‘workshop beursvloer’, je naam en de stichting/vereniging die je vertegenwoordigt.

Je kunt je ook al aanmelden voor de beursvloer op de website van de beursvloer