Present in tijden van Corona

15-03-2020

Vanwege het coronavirus zijn er vergaande maatregelen genomen die een grote impact hebben op het dagelijks leven van ons allemaal, maar in het bijzonder van kwetsbare mensen. Het zijn voor iedereen onwerkelijke en zorgelijke tijden. In verband daarmee hebben wij tot onze grote spijt moeten besluiten om al onze vrijwilligersprojecten in ieder geval tot en met 6 april 2020 te annuleren. Wij als Present Apeldoorn volgen vanzelfsprekend de richtlijnen van het RIVM en het kabinet op. Omdat we veel vrijwilligers in beweging zetten die met kwetsbare mensen in contact zijn, moeten wij hierin onze verantwoordelijkheid nemen. Zo is ook de Beursvloer geannuleerd en en liggen projecten zoals Meet&Eat stil.

Gelukkig is het gaaf om te zien dat er een beweging op gang komt waarin mensen naar elkaar omzien. Alle maatregelen maken onze oudere en kwetsbare stadgenoten extra eenzaam. Laten we hen niet vergeten!